در حال بارگیری نوشته ها...

آموزش تصویری آپدیت توزیع‌های مختلف لینوکس (ubuntu، کالی لینوکس)

زمان مطالعه : ۲ دقیقه کرنل لینوکس یکی از قدرتمندترین کرنل‌هایی است که امروزه باعث شده به دلیل open Source بودنش توزیع‌های زیادی از آن ارائه شود به همین دلیل به‌روزرسانی آن‌یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در حوزه‌های امنیت ما باید رعایت کنیم. در این آموزش که به‌صورت یک ویدیو رایگان آپدیت توزیع‌های مختلف لینوکس را به شما آموزش می‌دهیم ما از دو توزیع معروف لینوکس به نام‌های اوبونتو و کالی لینوکس استفاده می‌کنیم که در دوره‌های هکر اخلاقی CEH v11 و لینوکس اسنشیالز  (Linux Essentials) به‌صورت کاملاً تخصصی و از پایه با آن‌ها کارکردیم که پیشنهاد می‌کنم بعد از مطالعه و مشاهده این آموزش ویدیوهای آن‌ها را نگاه کرده و در صورت علاقه‌مندی در آن‌ها ثبت‌نام کرده و به‌صورت اصولی آموزش‌ها را فرابگیرید.

ادامه مطلب

آموزش تصویری تنظیم استاتیک IP، Default Gateway و DNS در لینوکس با netplan

زمان مطالعه : ۳ دقیقه زمانی که سیستم‌عامل لینوکس خود را نصب می‌کنید، به‌صورت خودکار دنبال یک سرور DHCP می‌گردد تا بدون هیچ تنظیمات خاصی از آن اطلاعات مختلف برای اتصال به شبکه مثل IP Address,DNS,… دریافت کند اما همان‌طور که همه‌ی متخصصان شبکه می‌دانند سرورهای سازمان باید تنظیم IP استاتیک باشد. توی این آموزش قصد دارم نحوه تنظیم استاتیک IP، Default Gateway و DNS در لینوکس از طریق netplan به شما آموزش دهم.

ادامه مطلب

آموزش تصویری تنظیم استاتیک IP، Default Gateway و DNS در لینوکس با ifconfig

زمان مطالعه : ۳ دقیقه ولین روشی که شما می‌توانید تنظیم ip استاتیک و دیگر تنظیمات مخصوص به شبکه را در لینوکس انجام دهید استفاده از دستور ifconfig هست که به‌صورت زیر می‌توانید از آن استفاده کنید.

ادامه مطلب

آموزش کامل انواع سرور مجازی VPS | ساخت سرور مجازی رایگان ویندوز، مک، آندروید، IOS

زمان مطالعه : ۸ دقیقه سرور مجازی Virtual Private Server که به‌اختصار به آن VPS گفته می‌شود، موضوع این مقاله است که می‌خواهیم به صورت جزئی در مورد آن صحبت کنیم تا به یک دید مناسب در مورد آن برسیم و در انتها نیز یک راهکار و روشی را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید یک سرور مجازی رایگان را برای خود ایجاد کنید. پس با من همراه باشید و حتماً نظرات خود را در انتهای آن وارد کنید.

ادامه مطلب

آموزش نصب OWASPBwa در VMware + فیلم آموزشی کمتر از ۱۰ دقیقه

زمان مطالعه : ۳ دقیقه آموزش نصب OWASPBwa در VMware موضوعی است که در فیلم آموزشی بالا و این مقاله آموزشی می‌خواهم با شما همراهان متخصص شو به اشتراک بزارم. حتماً تا پایان این فیلم آموزشی با من همراه باشید و سؤالات خودتان را نیز می‌توانید از قسمت نظرات از من بپرسید.

ادامه مطلب

نصب آخرین نسخه‌ی کالی لینوکس در VMware + ویدیو در کمتر از ۷ دقیقه

زمان مطالعه : ۶ دقیقه نصب کالی لینوکس در VMware موضوعی است که می‌خواهم به شما همراهان وب‌سایت متخصص شو آموزش دهم تا بتوانیم باهم از این به بعد مباحث مربوط به دوره امنیت را در سیستم‌عامل بسیار قدرتمند کالی ادامه دهیم.

ادامه مطلب

کالی لینوکس چیست؟ | ۱۰ ابزار معروف کالی لینوکس کدام است؟ | دانلود آخرین نسخه کالی لینوکس

زمان مطالعه : ۳ دقیقه کالی لینوکس چیست؟+ ویژگی ها و ۱۰ ابزار معروف همراه با دسته بندی ابزار ها کالی لینوکس موضوعی است که می خواهم برای درک بهتر KaliLinux عرض کنم.بنابراین پیشنهاد می‌کنم حتماً آن را تا پایان مطالعه کنید.

ادامه مطلب

  • 1
  • 2